Moo! Joo, oli taas tylsää, joten piti tulla kirjotteleen. Kiva hätävara tää blogi xP... Mutta, niin .. heräsin muutama min. sitten. Niska on kauheen kipeee!! Eiku hei, kyl mä heräsin kattoo Fullmetal Alchemistii ja nukahdin taas sen jälkeen, jep. Tänpäivänen jakso oli taas aika tylss, kun on jo lukenu sitä mangaa.. Mutta ei siitä sen enempää! Pelasin myös ennen FMA:ta simssii. Siis sitä sims 2. Tietokoneella siis. Tällä hetkellä kuuntelen T.A.T.Ua. Kyllä vain. Not gonna get us tuo inhottavasti kivoja ja niitä vähemmäv kivoja muistoja mieleen............... Miks mä käytän tota piste hommaa koko ajan??? En varmaan pysty kirjottaan muuten.. HHah!! Hauskaa, vaikken tajuukkaa mitää... Hei mua väsyttää ja siks oon vähän oudolla tuulella mutta ei anneta tämänkään häiritä.. Mietin että jospas loisin jonkun oman taustan - tai ulkoasun mikä onk - mutta ei jaksa... Liian masentunut taas olen.... Hei te, jotka jaksatte lukea blogiani, voisitteko piristää vaikka kommentoimallaaa!!!!!?? Tai no, luulen ettei kukaan ole vaivautunut edes vilkaisemaa tät blogii.. Täytynee vaihtaa kuvausta..? Joo! Mutta, koska kirjani kirjoitteleminen ei näytä onnistuvan, voisin kirjoitella tänne vähän elämääni kirjamaisesti.. Jap... Kun kirjaan en voi kirjoittaa koko elämääni, varsinkaan jos ajattelin joskus julkaistakin sen.. Siis sitten joskus kun me pienet ihmiset asumme kuussa ja asutaan kasvihuoneissa! Okei, ei sitä tiedä et jos vaikka jo huomenna lähetetään joku haudankaivaja jokasen ovelle kertoo että ilta kuudelta lähtee ekat raketit kuuhun ja ihmisten täytyy ottaa kaikki uusimman teknologian ihmeet mukaan, koska emme saata saada rakennettua niitä kuussa tai marsissa.. No, ehkei ihan heti huomenna.. Oikeesti eiks ookki kivaa päästä mun päähän katteleen et mitä mä oikein ajattelen.. Tätä hommaa tehdessä mul tulee aina n. miljoona tuhatta kirj. virhettä, eksyilen aiheista ja pääsen päästelee suustani (röhöm, tai siis.. noh.. näppäimistöstä?) kaiken maailman hulluuksii... MUUURRR!!!!! isolla M:llä!!!!!! Voih.. Taas pitäs viedä roskat.. Aluks oli niin, että mun piti viedä roskat aina perjantaisin, jotta saisin viikkorahan. Tai no, iiiiihan ekaks mun piti siivota huone jotta saisin sen, mutta en tykänny siitä ja lupauduin viemään roskat. Nyt sitten vanhemmat on mulle velkaa jtn vuoden viikkorahat (luulisin) ja vien joka päivä ne roskat.. Hei nyt täytyy mennä, äiti ahdistelee.. Moikka!