Hän, joka tietää mistä toi hihii tuli, sanokoon tämän!! Mulla oli kauheen tylsää, joten päätin tulla vähän kirjotteleen.. En oikeesti tykkää pinkistä - paitsi joskus täytyy olla vaaleenpunasta - ja huomasin et edellinen teksti oli pinkki, vaikka sen piti olla violetti. Siitä mangasta joka mun piti ostaa, (ja jonka ostinkin) on ihan huippuhyvä! Jooh.. Se on Full moon wo sagashite. Tyyli on ihana, just nää isot säihky silmät.. Tuli muuten mieleen, että toinen manga jota luen, on Fullmetal Alchemist.. Aika tyhmää, mut huomasin et molemmis on alus full... joo tosi tyhmää mut ei anneta sen häiritä. Tässä viikolla yksi kaverini kysyi minulta, miksi minä pidän mangasta ja animesta.. Mitä minä hyödyn siitä? Eihän se ole edes iloista.. Näin on kaverini ymmärtänyt. Jooh, tämä johtuu siitä että olen, kröhöm, ihan hyvä piirtämään - omasta mielestäni ja muidenkin - ja piirrän aina surullisia, itkeviä naisia. Kyllä. Nyt tosin tyypit ovat joko pilakuvia pojista tai pokerinaamaisia oikean elämän tyyppejä, mutta ei anneta tämänkään häiritä. Niin, nyt taas eksyin aiheesta, siis olen saanut inspiraationi animesta ja mangasta, piirrän surullisia itkeviä naisia. Tästä kaverini on sitten olettanut mangan ja animen olevan surullista, masentunutta. Mutta niin, mitä sitten vastasin hänelle? Mangassa, ensinnäkin, on jotain niin.. taianomaista.. ja mielenkiintoistakin välillä.. ja verta roiskuu! Ruahahhhaaaa!! Njoo.... Mut oikeesti! Ensimmäinen anime jonka näin, oli joku Taikasoturit, joka tuli subilta ja josta näin kaikki jaksot paitsi ensimmäisen xP Ette sitten ala miettiä ikääni. Tai, jos Dragon balls Z (kirjotetaanks se noin?) on animea niin sitten se oli eka, mut niinsh.. Eka mangani oli sitten joku WITCH - extra, missä oli osa siitä ekasta witch sarjiksesta mangana.. ehe..  Fullmetal Alchemisthan jatkuu nyt taas animena subilta kesätauon jälkeen, mutta kun olen jo lukenut tähän asti tulleet mangat ja ne on paljon edempänä kuin anime, ni on tosi ärsyttävää kattoo ku tietää jo melk. kaiken tapahtuneen.. myrr.. Te, jotka ette pidä manganimesta, ette kauheesti jaksa lukee tällästä, eihän tää ees oo mikää manganime sivu... vai onko? no ei kai.. mutta en keksi mitään muuta!!! ärrin... pelaan sims 2:sta? Onks se jotain mistä te tykkäätte... hmm.. noh jaa, tää on mun blogi mut täytyyhän yleisölle tehä mieliks.. Mutta tältä illalta heippa!